Post by desivacogi on Mar 6, 2022 11:54:04 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Russian Alphabet Mastery - 3 Hour Cyrillic ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Russian Alphabet Mastery - 3 Hour Cyrillic IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mer resurs ▞▞▞
▞▞▞ Russian Alphabet Mastery - 3 Hour Cyrillic 2022 version ▞▞▞
Mycket trevligt Men vi kanske borde lära oss alfabetet i ordning
Bra app för att lära sig ryska
ASMR Slicing Simulatie maoc
"110820..kfr..tack..."
Det gick inte att spela upp någon av videorna, fick hela tiden meddelandet "kan inte spela den här videon"! Vilket slöseri med tid att ladda ner det och prova!! JAG HAR INTERNET OCH UTRYMME. Jag kan höra mina tyska appar okej!!
utmärkt app .... rekommenderas för ryska med kärlek ...
Underbar app. Du kommer verkligen att lära dig hela det kyrilliska alfabetet på bara tre timmar (om inte mindre, beroende på din engelska nivå och din förmåga att absorbera information visuellt/audiellt). Själva appen är uppdelad i flera videor av olika längd (men ingen av dem är så långa att de överbelastas din informationslagringskapacitet), där varje video lär dig en grundläggande funktion av kyrilliska genom att använda ryska ord & verkliga exempel. Kontextuellt lärande garanterar snabb framgång. A
En perfekt app för lärande
Russian Alphabet Mastery - 3 Hour Cyrillic განათლება vzxp
Inga tillägg och jag älskar hur de har videor, du behöver inte betala, jag har använt dulingo och jag har gjort det bra men jag tror att jag kommer att använda den här appen mycket oftare!
Bästa appen någonsin att läsa ryska på bara en dag, den är bara fantastisk, tack!
Russian Alphabet Mastery - 3 Hour Cyrillic Utbildning ney
Mycket lätt att förstå tyckte om att titta på videorna.Jag är inte säker på hur de får dig att lära dig det så snabbt och enkelt. Allt jag gjorde var att titta på varje video två gånger och sitta ner i några timmar i alla fall, hoppas att detta hjälper alla som vill lära sig.
Det är väldigt lätt att lära sig det ryska alfabetet med detta.
Inga undertexter för döva elever. Avinstallerad.
Jag kan inte säga tillräckligt. Bäst och lättast. Älskar både engelska och infödda berättare för att höra skillnaden. Bara fantastiskt. Jag har rekommenderat många gånger. Jag skulle inte använda någon annan app.
bästa appen för att lära mig ryska Jag älskar den här appen sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå!💚🙃
Den här appen är super eftersom den hjälper dig att höra det ryska alfabetet. På så sätt kan du läsa några ryska ord.
Finns det någon annan språkinlärningsapp förutom ryska en av Mark? Vänligen föreslå om det finns en annan. Den här är perfekt och undervisningsmetoden är också superb. Älskar det!
Tre timmar verkar vara rätt. /Mycket/ bra gjort, och använder en ganska smart metod för att introducera varje bokstav. Välkomna bilder också! Håller sig till ämnet; inga kommentarer om härledningar från grekiska, eller sneda bokstavsformer, som kan vara fullständigt förbryllande, etc. Min far var en modersmålstalare; han försökte lära mig bokstäverna, men jag var för ung för att acceptera {sh} vs. {shch}. Det tog mig ungefär 75 år att lära mig själv, helt slentrianmässigt, nej det här var i grunden en underhållande recension. Rekommenderas definitivt!
Denna app är lätt nog att lära sig det ryska alfabetet.
Bra app, mycket effektiv för att lära ut ryska, dock 2 brister: 1.) Behöver aktivt internet för att videorna ska spelas upp, tidigare version fungerade offline, ångrar uppdateringen och 2.) Lagrar inte bokmärken
bra och lätt att lära sig
Detta är faktiskt en underbar app. Jag använder flera andra språkinlärningsappar för att lära mig ryska och inte en av dem har gått in i alfabetet en enda gång. Detta gör det mycket svårt att dechiffrera hur man uttalar ord.Att använda den här appen för att komplettera mina kunskaper har ökat min förståelse för vad jag lärde mig så jag gjorde inte ljud och hoppades att de var korrekta för det givna ryska ordet. 10/10 skulle rekommendera som en nybörjarkurs för någon som vill komma in i ryska och få en bra grund.
Bra
Man, det lär dig verkligen hur man läser och mer, jag kan läsa ryska på mindre än tre timmar
Excellent! Minnestricks, övningar, vardagsexempel ingår allt. Ett riktigt effektivt sätt att lära sig.
Hittills den bästa appen för att lära sig det ryska alfabetet
Jag trodde att det skulle ta så lång tid att lära sig att läsa ryska. Men efter tre timmar i den här appen kan jag läsa vad som helst på ryska. Det borde verkligen finnas ett pris på denna applikation.
den här appen är utmärkt. Jag har lärt mig ryska med duo-lingo och fastnat. nu betygsätter jag verkligen duo lingo men först när jag kombinerade det med denna fantastiska app började jag verkligen göra framsteg
Utmärkt app. Otroligt lätt att förstå. Att komma ihåg kommer att vara mitt problem.
mycket bra inlärningsmetod. lätt att lära sig alfabetet. Jag önskade bara att det inte var bara video, och det fanns mer interaktion och chans att öva. men för en gratis app kan jag bara vara tacksam!
Bra sätt att lära sig men bocksystemet fungerar inte. Mina framsteg sparas inte.
Bästa appen att lära sig & läsa ryska språket
Det här är otroligt!!
Stor användning av engelska sammanhang för att lära Cyrrilic. Mitt enda klagomål är att det inte framgår vilka bokstäver som omfattas av vilken lektion. Om jag ville granska ett brev skulle jag behöva söka igenom lektionerna tills jag hittade det.
äntligen förstå det! tack så mycket. använder duolingo men har problem med att läsa den. videor och din beskrivning hjälper perfekt. Jag skulle lite arbete för ux av ansökan, till exempel spara en del som inte fungerar mig, och medan jag hoppar till huvud android video tillbaka för att starta, men det är inte ett problem. var äntligen ett nöje. tack igen.
Jag älskar hur den här appen gjorde det så enkelt och okomplicerat att lära sig ryska
Så användbart! Russian made easy podcast av samma författare är också fantastisk.
Ångrar inte att jag laddade ner detta. Kontextualiseringstekniken de använder gör det mycket lättare att läsa ryska. Jättebra app!
Russian Alphabet Mastery - 3 Hour Cyrillic განათლება vzxp
En perfekt app om du vill lära dig det ryska alfabetet. Högt rekommenderad
Det här var den första appen jag använde när jag började min resa med att lära mig det ryska språket och jag var så imponerad av Marks tillvägagångssätt att jag flyttade till hans Russian Made Easy-app och direkt till kursen Russian Accelerator, som jag nästan har slutfört. Jag kan inte säga tillräckligt bra saker om hans program. Jag uppmuntrar alla som är intresserade av det ryska språket att använda hans appar och investera i kursen Russian Accelerator. Du kommer inte ångra det.
Denna app gör det så enkelt att lära sig! Jag älskar det!
Tack för en bra app, du är en bra lärare.
Fem solida stjärnor. Något att testa, om än bara för skojs skull, för att se hur snabbt du faktiskt kan lära dig ett alfabet. Något som jag inte minns att jag gjorde när jag lärde mig engelska i unga år så det var väldigt intressant. Det var också snyggt att se att du sedan kan räkna ut några liknande engelska ord fonetiskt.
Bra! Det ryska alfabetet illustreras genuint i denna app. Tack.
Den här appen är fantastisk, jag gillar den och jag lär mig så snabbt, speciellt tack vare er eftersom jag planerar att flytta till Ryssland. Jag kommer inte ha svårt
Det här är en fantastisk app. Tnx