Post by desivacogi on Mar 6, 2022 11:26:09 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Magische Legpuzzels - Puzzel ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Magische Legpuzzels - Puzzel IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ontgrendel kristallen ▞▞▞
▞▞▞ Magische Legpuzzels - Puzzel 2022 version ▞▞▞
Ik dacht dat het een technische storing was in mijn telefoonrotatie en de-installeerde de game. Tot mijn ontsteltenis ben ik alle puzzels kwijt waar ik nog aan werk. Een ticket ingediend maar de reactie is teleurstellend. Betaald voor een VIP-abonnement voor niets!
Werken veel betere advertenties zijn verdwenen!
erg leuk spel, maar ik heb wat munten gekocht, maar ik heb ze nooit gekregen.
Zoals de geluiden en de muziek. Heel ontspannend om te spelen
gewoon
Snel de door de eerste deel maar dan moe lijk naar volgende puzzelstukjes ga niet betalen verder heel leuk maar stop er wel mee jammer
Ik heb dit spel al heel lang omdat het geweldig is. De reden dat ik alleen 4 * heb gegeven en de enige klacht die ik heb. . . . is dat het zo ontzettend traag is om iets te laden. (Oh en de vreselijke achtergrond met houteffect.) Het spel zelf is briljant, de graphics geweldig 👏
Leuk voor ontspannende momenten. Geweldig voor het maken van puzzels waar je huisdieren niet mee kunnen helpen. Niveaus voor kinderen tot volwassenen. Ik wou dat ik een groter apparaat had om op te spelen in plaats van alleen een telefoon. Zou geweldig zijn om met veel stukken te spelen ... geweldig voor het hele gezin om rond de tafel te spelen en apparaten rond te spelen totdat iemand binnen een bepaalde tijd geen stuk kan vinden om te spelen ... slechts een gedachte ...
Beste leuk
Cooking Dream Gündəlik vmyk
Μαγικά Παζλ - Jigsaw Puzzles Παιχνίδια παζλ hqq
Advertenties zijn een beetje vervelend, maar al met al vind ik het geweldig !!
Leuk spel. Kies je moeilijkheidsgraad en geniet ervan.
Vreselijk. Spel blijft crashen/flikkeren na een paar minuten. Ben dit nog nooit eerder tegengekomen in een ander spel. Gedwongen worden om elke keer een advertentie te kijken als ik een puzzel wil maken, werkt ook niet mee. EDIT: @zimad Ik download altijd de nieuwste versie die beschikbaar is in de Google Play Store. Dit is niet het probleem. Tarief blijft hetzelfde.
Stukjes van de zijbalk dragen lang
ontspannen
Hou van het spel. Zou het een vijf hebben gegeven, niet voor de constante advertenties die opduiken.
Ik vind dit spel erg leuk, het heeft veel mooie en leuke puzzels om te doen, maar ik heb het gevoel dat er niet genoeg gratis puzzels zijn. Ik zou ook graag meer dagelijkse uitdagingen willen zien (op dit moment krijg je maar 2-4 per dag). En misschien een leaderboard met extra beloningen zoals grote puzzelpakketten, of veel munten om ze te kopen als je bepaalde doelen bereikt!
Deze app was leuk, maar nu laden de puzzels niet. Ik ga deze app verwijderen. Wat een verspilling!!!!!
Begon achter te blijven bij het verplaatsen van puzzelstukjes. Telefoon is helemaal bijgewerkt, dus dat is niet de reden. Heel vervelend ook omdat het de gameplay beïnvloedt, niets vervelender dan een achterblijvende gameplay 😒.
Dit is een geweldig spel, jammer dat het me steeds bevriest...
leuk!!
Kan het spel niet goed op starten, moet alles af sluiten anders pakt hij het niet, en eerst had ik daar geen last van.
Prachtig
Leuk spel als je van puzzelspellen houdt. Ik wou dat ik de rand kon doen in plaats van dat het voor mij werd gedaan
amusant.
Fatsoenlijke verscheidenheid aan puzzels en gemakkelijke plaatsing van stukjes. Korte samenvatting van de scène wanneer de puzzel is voltooid. Zou kunnen zonder de frequente pop-upanimaties die u eraan herinneren advertenties te bekijken voor meer munten. Zelfs na het kopen van een puzzelpakket bleven de advertentieprompts verschijnen. Veel van de puzzels hebben een kinderthema (animatiefilms, tekenfilms, speelgoed, enz.). Zou graag meer dieren-/natuurfoto's willen om uit te kiezen. Al met al een solide keuze als je van legpuzzels houdt.
Puzzels zijn uitdagend en leuk om te doen. Ik hou echt van de variëteit die beschikbaar is.
Op het moment wordt het spel gestopt. Kan niet meer puzzelen. Echt irritant
Lekker ontspannen spel
Daar lijken momenteel wat problemen mee te zijn. Ik werk momenteel door de Disney-collecties, maar heb ontdekt dat de puzzels die ik voltooi niet relevant zijn voor de puzzel die ik kies. Wat ik bedoel is dat ik op Belle en het beest klik en ik krijg een Alice in Wondeland-puzzel. Ik klik op Alice in Wonderland en ik krijg Doornroosje die ik al heb voltooid. Verwijderen lost het probleem ook niet op. Anders is dit goed
Ik denk dat, aangezien ik geen kans had om de afbeelding van de puzzel te zien voordat ik de puzzel had voltooid en ik tegelijkertijd een puinhoop aan het nemen was, ik het leuk vond om het correct te krijgen. Ik vind dit leuk en ik verwacht meer te doen.
leuke puzzels,elke dag nieuwe
Ik hou van het spel, maar het is een beetje laggy, maar het is ok