Post by desivacogi on Mar 6, 2022 11:35:34 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Jewel Friends: Match 3 PVP ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Jewel Friends: Match 3 PVP IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod många pengar ▞▞▞
▞▞▞ Jewel Friends: Match 3 PVP 2022 version ▞▞▞
Coolt spel
Det är som matchmasters riktigt bra spel
Jag har alltid gillat att spela mot andra motståndare. Jag gillar verkligen utmaningen
Mycket liknar Match Masters, men detta har överlägsen grafik. Ser verkligen fram emot vad utvecklarna har i beredskap när det gäller evenemang och nya vänner. Sammantaget bra spel och roligt att spela.
Spelet är mycket roligt. Gillar tanken att du kan välja vilken karaktär som helst och att de alla har olika vapen. Älskar det faktum att du spelar mot andra spelare i realtid.
Det är verkligen ett fantastiskt spel, jag råder dig att prova det.
Än så länge riktigt roligt spel 👍😳
Sajten laddas till 25 och det är allt...jag får inte heller mina vinster och jag måste fortsätta installera om..Jag gillar spelet få ihop det
Mycket roligt spel att spela, kan inte vänta med att se vad de lägger till det.
När jag klickar på appen kommer den till 10% och jag kan inte spela.
De verkar koppla ihop dig mot människor som är mycket högre än du
Spelet var bra fram till senaste uppdateringen. I turneringsläge fryser spelet till semifinaler och sedan tar det min booster. Händde två gånger och två gånger tappade jag min booster. Måste fixa detta innan jag börjar spela igen.
Wy är spelet som inte fungerar som jag har försökt spela sedan 5 och det släpper mig fortfarande inte in och det här spelet är ett av mina favoritspel vad som händer
Kul och karaktärer är roliga
Det här är lika bra som matchmasters lol
Jewel Friends: Match 3 PVP Boshqalar akfz
Det är rent och har mycket potential. Jag älskar hur det är ett rent färdighetsbaserat spel för vad jag har spelat hittills, gör bara inte boosters för dyra. Fortsätt ge belöningar medan du spelar och dagliga eller veckovisa utmaningar skulle vara fantastiska och ditt spel kommer att blåsa över listorna
Kan jag få tillbaka mina svampflickboosters, snälla det här är utmattande vad du gör. Får mig att inte vilja spela längre....
Gems är så högt när varje spel ger dig så lite att vinna wow
Så jag har spelat i några timmar har jag slagit alla spelare och jag är inte säker på om de är riktiga spelare, de går aldrig på de 4 matcherna matchar alltid de 3 översta linjerna Jag är förvirrad Jag tror att spelarna är bots
Fun har fler rörelser än andra liknande spel
Bra jobbat och det är beroendeframkallande
Så kul! Helt beroende.
Det här spelet är ett avsnitt nästan som att mästare Jules inte kan spela ett bättre spel, njut av det tack
Det här spelet ger mig mest roligt under dessa
Jag gillade verkligen spel till en början, men sedan dess fryser spelet mitt i spelet, särskilt när jag vinner. Då får jag en teknisk förlust och förlorar mina boosters som jag har betalat för. Jag gillar verkligen spelet men jag vägrar spela ett spel som inte fungerar korrekt. En vecka till
Detta spel är upplagt för att motståndarna ska vinna. När jag spelar som blå får jag 2 drag och om jag noterar tappar spelet över för mig. Men motståndarna när deras spel är över fortsätter de att göra drag. Jag kommer inte spendera mer pengar på ett spel som blandenly fuskar. Utvecklarna vet detta men bryr sig inte. Jag kommer ALDRIG REKOMMENDERA detta spel till någon annan. Jag väntar på grupptalan. Amerikaner behöver veta om dessa utländska spel.
Spelet är fruset och släpper inte in mig igen!
Roligt och rättvist
Älskar dessa spel!! Kan inte dra mig ifrån det här spelet... Fantastiskt spel.
Jag är typ över det här spelet! Det fryser hela tiden på mig och ärligt talat är det slöseri med min tid
Jag .... ÄLSKAR... det ... det här är fantastiskt! Hella.... KUL & Jag spelar också ditt bubble shooter ÄLSKAR DET OCH !! som jag ser det.. Jag spelar det...tack
Är det någon som har problem med att hitta motståndare? Hela dagen går det bara igenom dem på min sida
Bra spel men har många buggar. Det är lite irriterande att förlora dina boosters även efter att du vunnit. Speciellt när du har betalat för dem.
Laddade ner spelet spelat i ungefär en timme och nu kommer det inte att laddas. Jag installerade uppdateringen fortfarande ingenting. Jag avinstallerade spelet helt och installerade det igen och det laddas bara till 10% och stannar.
Det är ett roligt spel som har potential men appen fryser mycket.Jag har varit på arenan (där du försöker vinna 10 matcher i rad) och jag hade 3 vinster när spelet frös och ville inte tillåta mig att ta ut min belöning. Så jag stängde och öppnade appen igen, och den återställde mina vinster och jag förlorade min booster. Det här händer mycket
Det finns alltid en ny utmaning. Jag älskar spelet när du väl lärt känna det, det är fantastiskt
Rolig, söt grafik och kärlek att spela mot människor gör det mycket mer intressant.
Roligt spel skulle ha gett 5 stjärnor men spelet började ta min booster när jag vann och delade inte ut alla mina mynt
Mycket bättre än matchmasters. Inga tecken på bots än, snabba explosiva rundor. Lite långsam i början men rekommenderar det definitivt över matchmasters och verkar definitivt inte vara en återvändsgränd som matchmasters heller.
Det är ett bra spel än så länge.
Pocket Ants: Colony Simulator Стратегически eshr